Description

So Id like to present to you all "LiL DAN" the first build of 2019 and not the last build from me for 2019! So this is my first time working with a itx build and it was by far the most fun I've had building in a case! Straight forward and simple! I will be upgrading the RX580 to a 2060 in the future.

This build is nothing more then a HTPC for me at the moment!

So please enjoy what you see!

Log in to rate comments or to post a comment.

Comments

  • 15 months ago
  • 3 points

Really nice build!

Great pictures!

  • 15 months ago
  • 3 points

I cant stop looking at this build!

  • 15 months ago
  • 2 points

Thanks!

  • 15 months ago
  • 2 points

very nice what dimensions cables mod?

  • 15 months ago
  • 2 points

Nope i went to pslatecustoms! great prices

  • 15 months ago
  • 1 point

+1 Would you recommend again in this case?

  • 15 months ago
  • 2 points

Hell yes!

  • 15 months ago
  • 2 points

100$ for an Rx. 580 , was this second hand?

  • 15 months ago
  • 1 point

New

  • 15 months ago
  • 2 points

Newegg was the cheapest I could find @ $170.

Did you buy this off someone, and not a retailer? Link?

  • 15 months ago
  • 1 point

Honestly i got a few of them, some were new and others were second hand lol

  • 15 months ago
  • 2 points

Really clean build! Awesome pics

  • 15 months ago
  • 2 points

thanks!

  • 15 months ago
  • 2 points

… Lil Wayne. lol +1

  • 15 months ago
  • 1 point

Lol

  • 15 months ago
  • 2 points

Wow, those pictures are breathtaking. Are you a professional photographer? Or did you pay to get the pictures taken? Great build BTW.

  • 15 months ago
  • 1 point

Nope i didnt pay no one. I just learned how to use my cameras by watching Youtube! Also thanks!

  • 15 months ago
  • 2 points

We're did you get your GPU?

  • 15 months ago
  • 1 point

Ebay i believe or was it a friend, i ordered a large number of gpus lol

  • 15 months ago
  • 1 point

Oh. But I thought you said it was new?

  • 15 months ago
  • 1 point

why does it matter again?

  • 15 months ago
  • 1 point

No reason. Awesome build tho.Keep up the great work!

  • 15 months ago
  • 1 point

Pretty stout htpc. Nice build.

  • 15 months ago
  • 2 points

thanks!

  • 15 months ago
  • 1 point

Where can I buy Dan case for $200, I would get a dozen!

  • 15 months ago
  • 1 point

just look around

  • 15 months ago
  • 1 point

Fantastic build! Your pictures really are next level!

  • 15 months ago
  • 1 point

Thanks!

  • 15 months ago
  • 1 point

+1

How good does that cryorig cooler help the R5 2600x? im looking at a near identical setup to yours right now, but mATX form

  • 15 months ago
  • 1 point

honestly i havent had time to check the temps as its a HTPC but ill get back to you soon! also thanks!

  • 15 months ago
  • 1 point

thanks mate! appreciate it!

  • 14 months ago
  • 1 point

Nice Build! Where did you get those cables from?

  • 11 months ago
  • 1 point

Nice build and nice photography.

  • 9 months ago
  • 1 point

Hi! Please tell me how long is the cables to power the motherboard, cpu, gpu? thx

[comment deleted]
  • 15 months ago
  • 1 point

Thanks

[comment deleted]
  • 15 months ago
  • 1 point

Lol! thanks and it was worth it!